Vores vedligeholdelseskontrakter er fleksible, både hvad angår indhold og tilvalg, uanset mærke og model. Vi tilbyder en bred vifte af vedligeholdelseskontrakter, fra den ret standardiserede alt-i-en- til den individuelt skræddersyede kontrakt, der passer til dine specifikke bygningsbehov, trafikmønstre, anlæggets tilstand og meget mere.
Vores servicefunktioner, der ligger klar på hylden, udgør grundlaget for din individuelle eller alt-i-en servicekontrakt. Alle kontrakter kan udvides med servicetilvalg og er tilgængelige uanset elevator- eller rulletrappemærke og -model.
At vi vedligeholder alle mærker. Faktisk består 50 % af Schindlers vedligeholdelsesportefølje af produkter eller modeller, der ikke er Schindlers.
Funktion | Hjælp | Grundlæggende | Alarm | Beskyttelse | Komplet |
---|---|---|---|---|---|
Teknisk support Hotline-support og uddannelse af den person, der er ansvarlig for anlægget på installationsstedet. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Sundhedstjek Fjernstatustjek inkl. indberetninger og underretning i tilfælde af registrerede uregelmæssigheder. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ |
Vedligeholdelsesbesøg Regelmæssige eftersyn på installationsstedet inkl. grundlæggende vedligeholdelse. | ✓ | ✓ | ✓ | ✓ | |
Call back-indgriben Øjeblikkelig respons i tilfælde af problemer, fx. udtagning af indespærrede passagerer. Døgnservice. | ✓ | ✓ | ✓ | ||
Småreparationer Småreparationer – der skal defineres, er omfattet for at sikre disponibilitet. | ✓ | ✓ | |||
Store reparationer Fuld dækning af al vedligeholdelse, call-back eller reparationsarbejder. Disponibilitet garanteret som et tilvalg i 98-99,5 % af året. | ✓ |
Vores kontinuerlige overvågnings- og responsservice giver mulighed for at registrere og analysere anlæggene – såvel som at udføre tilstandstjek.
Vores informationstilvalg holder dig ajour med tingene. Gennemsigtighed og fuld kontrol ad flere kommunikationskanaler, og rapporter sendes gennem disse.
Vores tilvalg af fleksible vedligeholdelses- og reparationsaftaler. Plus mulighed for service uden for arbejdstid – og call back-besøg døgnet rundt.
Vores kontroller dækker flere periodiske sikkerhedstjek end de nationale standarder foreskriver, plus koordinering med og støtte fra tilsynsorganerne.
Vores kabinealarm giver passagerer mulighed for at komme i kontakt med en af vores uddannede servicemedarbejdere. Indespærrede passager kan udtages.
Vores telefon- og dataforbindelsesstyring til fjernservice og alarmtjenester muliggør kontinuerlig kontrol af, at forbindelserne og alarmsystemerne fungerer.