Schindler Ahead RemoteMonitoring er vores digitale løsning, der giver kunder og serviceteknikere entydig viden om dine mobilitetsanlægs helbred. Rettidig og præcis information er grundlaget for at kunne træffe de rigtige beslutninger og forebygge hændelser.
Sensorer indbygget i anlæggene indsamler, analyserer og overfører løbende værdifulde data. Sorterede realtidsdata gør det muligt at registrere fejl og handle proaktivt frem for reaktivt. Det skaber også et økosystem, hvorigennem alle hovedinteressenter altid har et komplet og præcist overblik.
En lang række faktorer kan gribe ind i dine anlægs ydeevne: fra miljøforhold til en komponent, der når sin maksimale driftstid. Med Schindler Ahead RemoteMonitoring er det ikke kun hurtigere, men også mere præcist at identificere diverse uregelmæssigheder. Pålidelig fejlfinding er afgørende for at være godt forberedt til at løse eventuelle problemer, før et nedbrud opstår.
Systematisk automatisering sikrer, at alle indkommende alarmer vedrørende dine anlæg øjeblikkeligt evalueres og videregives til vores serviceteknikere. Der kan træffes beslutninger på et informeret grundlag til planlægning af serviceplaner og allokering af ressourcer og for at undgå unødvendige eftersyn. Bygningens beboere og lejere kan også nemt informeres om serviceplaner og deres varighed.
Schindler Ahead RemoteMonitoring leverer service ved hjælp af den nyeste overvågningsteknologi. Hardwaren og softwaren er allerede indbygget i vores nyeste produktsortiment. Til ældre anlæg er relevante opgraderingsmuligheder tilgængelige. På samme måde er denne service fuldt kompatibel med produkter fra andre producenter end Schindler.
Løbende fjerndiagnosticering og -service via trådløs dataforbindelse.
Efter systemets egenregistrering af et problem kan serviceprocedurerne automatisk gå i gang, medmindre dette skal dobbelttjekkes og godkendes af dig.
Fjernbetjente test af anlæg, inklusive statusrapporter. Klart overblik hjælper med at bevare dine anlægs levetid.
Informationsopdateringer enten via e-mail eller push-meddelelser eller gjort tilgængelige på Ahead ActionBoard-platformen.
Modtag værdifuld information via ActionBoard: fx det forventede ankomsttidspunkt for vores servicetekniker.