Oplev en ny måde at holde dig orienteret om status for elevatorer og rulletrapper. Hele tiden. Schindler Ahead ActionBoard bringer klarhed og bekvemmelighed for bygningsejere og ledere, der står med de daglige opgaver med at vedligeholde mobilitetsanlæg.
Schindler Ahead ActionBoard giver dig et opdateret overblik over elevatorernes og rulletrappernes aktiviteter. Den viser nyttig viden i realtid, hvilket gør det nemmere at prioritere opgaver - uanset om det er kontrol af ydeevne, planlægning af vedligeholdelse, dataudveksling eller generel statistik. Med et klart overblik kan problemer registreres meget hurtigere, hvilket gør det nemmere at forhindre forstyrrelser og sikre bedre planlægning af servicebesøg.
Få adgang til din Schindler Ahead ActionBoard via din browser eller den tilhørende app. Vigtig information er tilgængelig sammen med push-meddelelser for at holde dig informeret, selv når du ikke er til stede. Kunder, der skal styre en stor anlægsportefølje, vil finde dette værktøj enormt nyttigt til at sikre pålidelig drift, tildeling af ressourcer og holde alle interessenter informeret – hvilket hjælper dig med at opnå højere kundetilfredshed.
ActionBoard er overskuelig og nem at bruge. Selv brugere, der ikke er teknisk kyndige, kan navigere uden besvær.
Et værktøj så unikt som dig selv. Indret et instrumentbræt, der fungerer for dig – du vælger, hvad du vil se på din startside.
Modtag information, når du ønsker det og på den ønskede måde. Hold beboere og samarbejdspartnere orienteret om serviceplaner nemt og hurtigt.
Webapplikationen responderer fuldt på dine kommandoer og giver en optimal brugeroplevelse, uanset anvendt enhed.
Ikke længere bundet til skrivebordet. Oplysninger kan også tilgås fra din håndholdte enhed ved hjælp af appen, der hører til Schindler Ahead ActionBoard.
Tilpas din portefølje i mobilappen ved at filtrere og vælge konti, kunder og bygninger.
Modtag værdifuld information via ActionBoard: fx det forventede ankomsttidspunkt for en servicetekniker.
Indstil og modtag advarsler om brugerdefinerede og foruddefinerede rapporter for specifikke anlæg, så du aldrig overser vitale opdateringer.
Tilpas felterne efter dine præferencer, og generér rapporter om specifikke aktiviteter, som du vil følge.
Tidligere data er altid til rådighed som reference. Med ActionBoard har du nem adgang til information om tidligere gennemførte aktiviteter.
Historiske og realtidsdata letter planlægning af service eller opgradering baseret på pålidelige data i stedet for rent gætteri.
Med blot et par klik kan du sende en serviceanmodning samt komme i kontakt med din kontaktperson via telefon eller e-mail.
Drag fordel af realtidsprognosticering og -overvågning af hændelser, der kan påvirke din virksomheds ydeevne eller drift.
Ved servicerelaterede problemer kan du handle proaktivt og automatisk informere beboere og samarbejdspartnere.