Vi ved, at succes kommer af at vinde kundernes tillid i form af kvalitetsprodukter, -service, -tjenester og -løsninger, der giver værdi og ro i sindet. Vi har forpligtet os til at tilføje værdi til vores kunders bygninger og virksomheder gennem pålidelighed, integritet, ekspertise, erfaring, intelligens og innovation.
Tilliden til os er bygget på over 150 års ubrudt service og kontinuerlig, familieejet ledelse. Vi respekterer vores arv og forbliver tro mod vores arv af tillid.
Og vi er bevidste om, at vi skal blive ved med at gøre os fortjent til tilliden hver eneste dag.
Vi har over 30.000 specialiserede ingeniører, og hver enkelt af dem er fuldt uddannet, certificeret og regelmæssigt efteruddannet for at holde dem ajour med de nyeste teknologier, regler og bestemmelser.
Bag dem kommer eksperter fra supplerende faggrupper med deres egne vitale bidrag til at sikre kvalitet, kundefokus og løbende forbedringer inden for R&D, uddannelse, IT, markedsføring, testning og meget mere.
Vi stræber efter altid at være en professionel partner for vores kunder ved at tilføje værdi til deres forretning og tilføje kvalitet til infrastrukturen i den urbane verden.
Vi har været banebrydende inden for elevator- og rulletrappeindustrien med at udvikle intelligente, integrerede og innovative mobilitetsløsninger.
De integrerede bygnings- og elevatorstyringssystemer, PORT-teknologien og myPORT, er førende i verden inden for højtydende højsikkerhedsmobilitet i komplekse, moderne bygninger.
Og Schindler Ahead har slået os fast som førende i overførelsen af elevatorer og rulletrapper til tingenes internet (IoT).
Intelligente løsninger skabes af intelligente mennesker med intelligente ideer og tilskyndelsen til at udvikle dem. Vi vil altid være katalysatorer for intelligens.
Vores nuværende succes kommer af vores forpligtelse på traditionelle kerneværdier, såsom kundeservice, kvalitet og sikkerhed, kombineret med vores vigtigste force, der er kreativitet og innovation, til at producere intelligente løsninger som svar på kundernes behov. Vores værdier beskriver, hvordan Schindler som virksomhed og vores medarbejdere opfører sig, og er de principper, som vi baserer vores forretningsrelationer på:
Over 70.000 Schindler-medarbejdere arbejder døgnet rundt for at yde service til 2 milliarder mennesker, der anvender vores elevatorer og rulletrapper hver dag. Hver enkelt kunde og medarbejders sikkerhed er det vigtigste for os.
Som servicevirksomhed er vi afhængige af en stærk kundeorientering som grundlag for design og levering af produkter, service og tjenester samt løbende optimering af vores interne processer.
Schindlers forpligtelse på at blive opfattet som en værdifuld partner for kunderne kan kun lykkes ved at have talentfulde, engagerede og kompetente medarbejdere. Vi udvikler vores folk til at forstå vores kunders behov og skræddersy de mest effektive løsninger fra vores innovative portefølje af produkter, service og tjenester. Vi giver vores medarbejdere på alle niveauer i organisationen mulighed for selvstændigt at udvikle deres lederskabs- og beslutningstagningsevner, så de kan forme virksomhedens succesfulde fremtid. Schindler dyrker en kultur, hvor lidenskab, ambitioner og samarbejde er de nøglefaktorer, der giver vores medarbejdere succes.
Alle vores medarbejdere overholder uanset deres stilling, funktion eller geografiske placering Schindlers Code of Conduct. Vi fremmer åbne og troværdige relationer mellem medarbejdere såvel som med kunder.
Vi tilstræber at stå for ægte schweizisk kvalitet, ikke kun i produktdesign, men også hvad angår levering, vedligeholdelse og modernisering. Vores århundredgamle arv og historik med formidling af værdi følger af vores evne til at levere pålidelige løsninger.
Vores langsigtede strategi har fokus på at skabe vedvarende værdi for alle virksomhedens interessenter. Målet er at vokse hurtigere end det globale elevator- og rulletrappemarked og at bygge videre på en stærk innovationskultur for at forbedre vores driftsresultater. For at understøtte realiseringen af disse mål gennemfører Schindler operationelle tiltag for at øge kundetilfredsheden og driftseffektiviteten samt strategiske initiativer til at fremme innovation og højne kvaliteten.
Vi har været pionerer inden for vertikal transport siden vores virksomheds grundlæggelse i 1874. Ved at trække på denne stærke innovationskultur og -arv fortsætter vi med at komme med nye systemer og teknologier, der sigter mod at være på forkant med verdens behov for fremtidig mobilitet og forbedre livskvaliteten i byerne.
Gennem årene har vi med succes lanceret adskillige innovationer på markedet, herunder destinationsstyringssystemer, og vi var de første nogensinde, der fik patent på elevatorer uden maskinrum. Andre bemærkelsesværdige eksempler omfatter udvikling af eksklusive ophængs- og trækmidler og "InTruss"-modernisering, hvor vi kan opgradere eksisterende rulletrapper med væsentligt reduceret indvirkning på bygningen.
Med indtoget af kunstig intelligens har vi også etableret os som en førende virksomhed inden for udviklingen af Internet of Elevators and Escalators (IoEE) (elevatorernes og rulletrappernes internet). "Schindler Ahead" er en unik, cloudbaseret digital værktøjskasse, der forbinder maskine, brugere, teknikere og døgnåbne callcentre i et lukket økosystem. Ved at investere i Digital Twin-teknologi lægger Schindler grunden til at indfange det fulde potentiale af kunstig intelligens i hele værdikæden. Iværksættervirksomheden BuildingMinds udvikler løsninger til optimering af styring af hele bygningsporteføljer.
Som en af industrisektorens førende digitale virksomheder vil Schindler fortsætte med at investere i intelligente netværkssamarbejdsprodukter og digitale processer.
Vores Schindler medarbejdere forventes at oprethole den højeste standard af proefessionel og personlig adfærd i deres relation med kunder, kollegaer, ...
Disse retningslinjer er en integreret del af Adfærdskodekset (Code of Conduct) og skal hjælpe dig med at forstå, hvad kodekset betyder i dit daglige arbejde.